Tijdelijke vermindering van blogberichten

Je hebt het misschien wel gemerkt: de afgelopen tijd is het erg rustig geweest op JufLinn.nl en kwamen er zo nu en dan blogs online die nog niet geschreven waren.

Dit komt doordat de onderwerpen wel al ingepland waren, maar de blogs nog niet geschreven waren. Intussen was voor sommige geplande blogberichten wel al de publicatiedatum aangebroken. Dit resulteerde uiteindelijk in lege blogberichten.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er lege blogberichten online komen. De reden dat dit toch gebeurde is simpel. Doordat ik erg druk ben met het afronden van mijn huidige studie tot kindercoach, is de tijd er voor het bloggen een beetje bij ingeschoten. Dat betekent dus ook dat de lege blogberichten weer opnieuw gepubliceerd zullen worden, maar dan wel gevuld. Gezien ik nu bijna klaar ben met de studie, hoop ik weer wat meer tijd te hebben voor het bloggen en hoop ik dan ook dat het publiceren van lege blogberichten niet meer voor zal komen. Maar goed, beloven dat er dan regelmatig blogberichten online blijven komen kan natuurlijk niet. De ene periode is nu eenmaal hectischer dan de ander, zo ook in het onderwijs en in de coaching. Vandaar dat het wellicht niet meer zo zal zijn dat er elke dag een blogbericht online zal komen.

Ik streef er namelijk naar om kwalitatief goede berichten te kunnen publiceren, ook als de kwantiteit daardoor achteruitgaat. Ik hoop op jullie begrip voor de afgelopen ‘stilte’ en de vermindering in aantal blogberichten.

Geef een reactie

