JufLinn.nl it is!

Dankzij MijnDomein.nl en het vieren van hun 10e verjaardag, ontving ik een jaar lang gratis een domein. Dit ontving ik naar aanleiding van een ander domein dat ik eerder zelf al gekocht had. Ik zat al langere tijd te twijfelen of het niet een goed idee zou zijn dit voor JufLinn ook te doen, en nu  kreeg ik het zomaar aangeboden, dus hier is ie dan: JufLinn.nl!

Dus het komende jaar, en misschien zelfs nog wel daarna, kun je mijn juffenblog bereiken via de ‘JufLinn.nl’ in plaats van JufLinn.wordpress.com 😉

Geef een reactie

