Een nieuw schooljaar!

Afgelopen maandag was het voor de provincies in het zuiden al zover, de start van een nieuw schooljaar. De rest van Nederland zal snel volgen. Ik wens bij deze dan ook iedere leerkracht, ieder kind, elke hulpouder en ander onderwijsondersteunend personeel een superjaar toe!

Persoonlijk moest ik elk nieuw schooljaar altijd weer wennen. Nieuwe school, nieuwe stage, nieuwe stageklas, nieuw team, nieuwe kinderen en nieuwe mentor of mentoren. Veel om je weer aan aan te passen dus. Gelukkig went alles snel en kun je er dan weer volle bak tegenaan.

Voordat ikzelf nu weer ga beginnen, dat duurt waarschijnlijk wel even. De sollicitaties zijn al een hele tijd de deur uit, maar het vinden van een baan is toch lastig in deze tijd. Tot die tijd ga ik mij gewoon prima vermaken met het invallen. Zo kan ik ook ervaring opdoen en meteen ontdekken wat ikzelf nu fijn vind; welke klas, welke school, welk soort onderwijs? Om het zo maar te zeggen; elk nadeel heeft dus weer zijn voordeel. We komen er wel!

Iedereen veel plezier het komende schooljaar!

Geef een reactie

