Welkom!

Op deze site zal ik lesideeën, projecten en documenten delen met jullie die ikzelf gebruik of gebruikt heb in mijn stageperiode. Het zal gaan om activiteiten die je de kans geven om op een leuke, creatieve en innovatieve manier met de kinderen om te gaan.

Deze activiteiten zullen voornamelijk naar voren komen als blogberichten. Daar tussenin zullen her en der verhalen te vinden zijn over mijn ervaringen als beginnende leerkracht in het basisonderwijs. Alles is zoveel mogelijk in categorieën ingedeeld. Iedere categorie zal lesmateriaal gaan bevatten. Dit kan materiaal voor het jonge en oude kind zijn.

Heb je zelf een tof idee, een tip of juist op- of aanmerkingen met betrekking tot deze site? Dan mag je me dat uiteraard melden in een berichtje in het gastenboek.

Sommige documenten zullen PDF bestanden zijn, waardoor je deze misschien niet kunt openen. Je hebt hier dan Acrobat Reader voor nodig. Niet alle documenten zijn door mij gemaakt, dus wanneer het van iemand anders is, zal ik dat er zoveel mogelijk bij vermelden.

Ciao!
Juf Linn

Geef een reactie

